≡ Menu

Miego Kupstas 2.5: “Mumija”

Norint, kad “Miego Kupstas” tikrai būtų vienas iš labai galingų radikalios autonomijos įrankių, reikia, kad jį būtų galima kuo lengviau transportuoti – ne tik lokaliai, bet, jei reikės, ir tarp žemynų.

Karas, diktatūra ar kita stichinė nelaimė šalyje?
Galima tiesiog pervežti “Miego Kupstą” ten, kur to nėra.

Ne taip lengvai, kaip bitcoin’ą, bet daug lengviau, negu butą, sodybą ar namą. :;)

Ir vienas geriausių būdų tam yra jūriniai konteineriai.

Tačiau..

Problema ta, kad:

Nors jie ir atrodo dideli, bet iš tikro yra ganėtinai siauri – senasis “Miego Kupsto” variantas standartiniuose konteineriuose niekaip nebūtų tilpęs, nes plačiausioje vietoje jis siekė 332cm.

Todėl galiausiai iš naujo permąsčiau ir perbraižiau funkcinį “Miego Kupsto” dizainą, mąstydamas būtent apie tai, kaip kuo labiau sumažinti plotį, bet išlaikyti funkciją ir estetiką.

Štai rezultatas, plane.

NAUJAS:

SENAS:

Naujajame variante man

PATINKA:

1. Tai, kad plačiausia vieta yra ten, kur jos iš tiesų reikia.

T.y., erdvėje, kuri skirta atsistojimui visu ūgiu. Prieš tai, plačiausia vieta gavosi.. belenkur – “padugnėse”, ties vandens bakais.

2. Vandens suvedimas į VIENĄ baką tiesiai po “įėjimo vamzdžiu”.

Šis sprendimas man atrodo daug švaresnis, paprastesnis ir patogesnis:

Dvigubai mažiau bakų, dvigubai mažiau filtrų, dvigubai mažiau parkių “ar nepradėjo leisti”/“jau gal laikas keisti ir t.t..

Plius, bakas tapo daug lengviau prieinamas iš vidaus, jei reiktų valyti, tvarkyti ar keisti – tiesiog pilnai ištrauki techninį stalčių, įlendi gylyn ir ištrauki vandens baką. Ant ratukų. Voila.

Vandens filtras keičiamas iš lauko, palendant po įėjimo “snapu”. Filtro keitimas taip pat tapo patogesnis, nes projektuojamas arčiau “snapo” krašto – nebereiks taip giliai lysti po juo.

3. Patinka, kad 30cm sumažėjo bendras išorės plotis, tačiau viduje erdvės nepamažėjo.

Ar bent jau taip jaučiasi, žiūrint į planą. Jausmas, kad esant reikalui, jį būtų galima dar 10% pakompaktinti ir išlaikyti 98% komforto.

Reikia prototipo, kad galėtume patikrint šią prielaidą… Kažkokiu būdu, kuo pigiau ir greičiau.

NEPATINKA:

Žiūrint į planą vizualiai, jausmas, kad “lyg ir nieko, bet..” kažkas lyg ir truputį “ne taip”.

Per daug “vingrybių” ties “butelio kakliuku”.

Reiks žiūrėti, kaip viskas atrodo tūryje ir ieškoti sprendimų toliau.

Šiam kartui tiek.

Čiau.

<<< >>>

L.

P.S. Kaip Tau, ką Tau, kas Tau?

Patinka, nepatinka, aišku, neaišku ir t.t.

P.P.S. Juokingiausia, kad į standartinį uždarą jūrinį konteinerį naujasis “Miego Kupstas” vis tiek netelpa.

Tačiau geroji žinia ta, kad taip pat egzistuoja atviri bei pusiau atviri konteineriai – be sienų ir be lubų arba tik be sienų arba tik be lubų.

Jie būtent tam ir skirti – vežti kroviniams, kurie išsikiša už konteinerio pado ribų.

Kiek būtent gali išsikišt – dar reiks išsiaiškinti.

Kaip ir dar milijoną kitų reikalų, susijusiu su nuostabiuoju “Miego Kupstu”.

P.P.P.S. NET jei šis funkcinio dizaino perbraižymas nieko nepakeis transportavimo klausimu – gali būti, kad “Miego Kupstą” buvo galima transportuoti atvirame konteineryje, net kai jis buvo 30cm “riebesnis” – tačiau ši tema išeksponavo vieną iš ankstesnio dizaino spragų ir mąstant apie galimas kliūtis transportavimui buvo prieita kokybiškai naujų sprendimų.

Kliūtis iš tiesų yra kelias.

Tad..

Pirmyn, gylyn ir aukštyn.

{ 0 comments… add one }

Leave a Comment